Žepče

ŽEPČE

Malac Genijalac upisni centar

Škola za razvoj mentalnih vještina za djecu

Razvijanje sposobnosti koncentracije, vizuelizacije, pažnje, memorije, logičkog razmišljanja i još mnogo toga…Sva znanja i vještine koja djeca steknu kroz naše programe će im koristiti kroz cijeli život

U našoj školi nudimo sljedeće vrste programa za edukaciju djece

MENTALNA ARITMETIKA

Za djecu od 4 do 12 godina. Edukativni model razvoja kognitivnih sposobnosti djece. Računanje i postizanje tačnog rezultata, bez korištenja olovke i papira, kalkulatora ili nekog drugog pomagala. Razvijanje koncentracije, vizuelizacije, pažnje, memorije, analitičkog i logičkog razmišljanja…uz nevjerovatne brzine računanja. Učenje u malim grupama.

NUMICON

Za djecu od 3 do 5 godina. Numerički didaktički sistem za razvoj matematičkih sposobnosti kod djece. Pokriva oblast brojeva, osnovnih računskih operacija i različitih matematičkih obrazaca. Proces učenja i razumijevanja matematičkih pojmova se odvija korišćenjem vizuelnih (vid), auditivnih (sluh) i kinestičkih (motoričkih) sposobnosti djece.

SUPER UM (uskoro)

Za djecu od 10 do 17 godina. Nastavak i nadogradnja programa mentalne aritmetike. Namjenjen je i djeci koja nisu završila program mentalne aritmetike, a imaju posebne afinitete i sklonosti ka matematici. Obuhvata rješavanje složenih matematičkih problema koji se rješavaju isključivo mentalnim putem.
Pripremamo djecu za budućnost.

Kontakt podaci

Žepče

Pišite nam, rado ćemo vam odgovoriti

    Blog

    Super za školarce: 6 hranljivih materija koje poboljšavaju koncentraciju

    Početkom nove školske godine suočavamo se sa različitim izazovima, a jedan od njih je svakako i uspostavljanje dobre koncentracije kod djece. Nakon raspusta i slobodnih dana potrebno je vrlo brzo
    Vidi više..

    7 tajni iz japanskog obrazovnog sistema koji postavlja djecu za uspjeh u životu

    U Japanu se škola smatra veoma važnom odskočnom daskom u životu. Zato tamo ima 210 školskih dana (u poređenju sa SAD-om, koji ima samo 180 dana). Iako postoje mnoge sličnosti
    Vidi više..

    Poremećaji u učenju kod djece

    Nastaju kao nedostatak pojedinih aktivnosti u ranom djetinjstvu Obično su u pitanju zaboravljene igre – kao što su skakanje, rotacija, a kasnije klikeri, lastiš, žmurke, itd. Upravo te aktivnosti podstiču
    Vidi više..