Organizacija nastave

Nastavni plan i program je fleksibilno i pažljivo osmišljen, uzimajući u obzir individualne potrebe svakog djeteta. Učenje se praktikuje u malim grupama (6 do 12 polaznika), kroz zabavne aktivnosti, različite igre i takmičenja, pri čemu je najvažnija opuštajuća i kreativna atmosfera, i pozitivni emocionalni odnosi. Polaznicima su na raspolaganju i naši posebni internet portali i aplikacije, na kojima mogu da rade domaći zadatak i vježbaju kod kuće.

Plan i program nastave je prilagođen uzrastima, te postoje sljedeće starosne grupe:

  • Predškolska (od 4 do 6 godina)
  • Mlađa školska (prvi i drugi razred)
  • Srednja školska (treći i četvrti razred)
  • Starija školska (peti i šesti razred)
  • Program se sastoji od 2 nivoa (OSNOVNI i NAPREDNI)
  1. Osnovni nivo se bazira na upotrebi abakusa. U ovoj fazi težište učenja je na motoričkom pristupu i korišćenju čulnih nadražaja (dodir, vizuelno opažanje i čulo sluha). Upotrebom abakusa djeca se podučavaju kako da prikazuju određene brojeve, a potom i da pomjeranjem kuglica izvode različite aritmetičke operacije (sabiranje i oduzimanje). Kada su djeca već dobro upoznata sa abakusom, prelazi se na napredni nivo.
  2. Napredni nivo podrazumijeva mentalnu aritmetiku i vizuelizaciju. Naime, u ovoj fazi prestaje se sa fizičkom upotrebom abakusa, tako da ga djeca sada vizuelizuju, a same kuglice i računske operacije zamišljaju mentalno. Stvaranjem mentalne slike u glavi, u zavisnosti od nivoa i sposobnosti, djeca mogu vizuelizovati do 10 abakusa, time istovremeno obavljajući 10 različitih matematičkih operacija.
  • Svaki nivo traje po 10 mjeseci (120 časova)
  • Osnovni fond obuhvata 12 časova mjesečno  (jednom sedmično – vikendom, po tri školska časa)
  • Nastava prati klasičnu školsku godinu (septembar – juni)
  • Na kraju svakog nivoa polaže se test i dobije se certifikat o završenom nivou
  • Da bi dijete moglo da počne obuku mora da poznaje brojeve od 0 do 9, da razumije njihovo značenje i da bude u stanju da ih napiše
  • Za mlađu djecu organizujemo PRIPREMNI KURS u trajanju od 2 mjeseca

Zdrav mentalni razvoj se postiže na zabavan i razigran način, programom zasnovanim na tri ključne stvari: računanje abakusom, mentalna aritmetika i didaktičke igre. Velika prednost našeg programa je u jedinstvenoj online platformi, koja prije svega pruža kontinuiranu komunikaciju između predavača i učenika.

Naša djeca putem online platforme mogu uvježbati svoje mentalne kapacitete kroz igru i nadmetanja u brzom računanju, sa drugarima iz čitave BiH, ali isto tako i sa djecom iz drugih država.

Škola „MALAC GENIJALAC“, zahvaljujući licenciranom programu, omogućava svojim učenicima učešće na prestižnim evropskim nadmetanjima, kao što su Olimpijade u mentalnoj aritmetici.

Po završetku školovanja, djeci je omogućen besplatan nastavak učenja i uvježbavanja mentalne aritmetike, sve do sticanja master diplome.

Efekat postignut učenjem ostaje kroz čitav život. Vještine i sposobnosti koje djeca razviju su: izuzetna koncentracija i pažnja, odlična memorija, razvijeni refleksi i predusretljivost, fotografsko pamćenje, analitičko i logičko razmišljanje, razvijene mentalne sposobnosti i povećanje inteligencije, razvijena čula vida, sluha i dodira, povećana kreativnost, poboljšana mašta i sposobnost vizualizacije.

Tim škole “Malac Genijalac” čine isključivo profesionalni nastavnici, koji su prošli međunarodnu obuku i certifikovani su kao Master učitelji mentalne aritmetike. To su ambiciozni ljudi koji posjeduju stručno akademsko znanje, najčešće iz oblasti psihologije, pedagogije, defektologije ili drugih srodnih nauka. Svi nastavnici posjeduju neophodno iskustvo i provjeren senzibilitet za rad sa djecom.

Za sve dodatne informacije, kontaktirajte naše UPISNE CENTRE

Svaka planirana aktivnost nastavnog programa sadrži ove dijelove:

  • ulogu i značaj aktivnosti
  • cilj izučavanja, odgojno-obrazovne ciljeve
  • sadržaje
  • očekivane rezultate učenja
  • pokazatelje uspješnosti
  • objašnjenja i didaktičko-metodičke napomene
  • smjernice praćenja napredovanja učenika, procjenjivanje nivoa postignuća
  • učenje kroz igru i zabavu
  • razvijanje interesovanja i stvaralačkih sposobnosti učenika
  • osposobiti polaznike za slobodno izražavanje
  • putem grupnog vježbanja uticati na socijalizaciju djece