ILIDŽA

Malac Genijalac upisni centar

Škola za razvoj mentalnih vještina za djecu

Razvijanje sposobnosti koncentracije, vizuelizacije, pažnje, memorije, logičkog razmišljanja i još mnogo toga…Sva znanja i vještine koja djeca steknu kroz naše programe će im koristiti kroz cijeli život

U našoj školi nudimo sljedeće vrste programa za edukaciju djece

MENTALNA ARITMETIKA

Za djecu od 4 do 12 godina. Edukativni model razvoja kognitivnih sposobnosti djece. Računanje i postizanje tačnog rezultata, bez korištenja olovke i papira, kalkulatora ili nekog drugog pomagala. Razvijanje koncentracije, vizuelizacije, pažnje, memorije, analitičkog i logičkog razmišljanja…uz nevjerovatne brzine računanja. Učenje u malim grupama.

NUMICON

Za djecu od 3 do 5 godina. Numerički didaktički sistem za razvoj matematičkih sposobnosti kod djece. Pokriva oblast brojeva, osnovnih računskih operacija i različitih matematičkih obrazaca. Proces učenja i razumijevanja matematičkih pojmova se odvija korišćenjem vizuelnih (vid), auditivnih (sluh) i kinestičkih (motoričkih) sposobnosti djece.

SUPER UM (uskoro)

Za djecu od 10 do 17 godina. Nastavak i nadogradnja programa mentalne aritmetike. Namjenjen je i djeci koja nisu završila program mentalne aritmetike, a imaju posebne afinitete i sklonosti ka matematici. Obuhvata rješavanje složenih matematičkih problema koji se rješavaju isključivo mentalnim putem.
Pripremamo djecu za budućnost.

Kontakt podaci

Ilidža

Tel: +387 61 263 528

Pišite nam, rado ćemo vam odgovoriti

Blog

Zašto je plivanje dobro za djecu

Kada kažemo da je plivanje dobar sport, posebno za djecu, mislimo prije svega da je dobar za razvoj i zdravlje djece. Plivanjem se ravnomjerno jačaju svi mišići tijela, kosti postaju
Vidi više..

Učenje i problemi u učenju

Učenje podrazumjeva svaku promjenu koja nastaje pod uticajem nekog iskustva. Ono formira tragove u mozgu koji postaju dio iskustva ličnosti. To nam omogućava da naučeno primjenjujemo u različitim životnim situacijama.
Vidi više..

Dječija pitanja – pokretač razvoja

Dječija pitanja ne bismo trebali ignorisati, već ih shvatiti kao pokretače razvoja. Važna je navika postavljanja pitanja, onih s mogućim i nemogućim odgovorima. Jer pitanja su temelj razvoja i osnova
Vidi više..